Обмен, возврат, гарантия \ Обмін, повернення, гарантія \ Exchange, refund, warranty
Гарантійні зобов’язання
Шановні клієнти,
Перш за все, ми хотіли б скористатися цією можливістю і подякувати вам за вибір нашого продукту. Придбана Вами піч є Вашою цінною власністю, тому ми просимо Вас приділити кілька хвилин і уважно ознайомитися з інструкцією та гарантією, яка дозволить максимально ефективно та довговічно користуватися виробом.
Придбавши нашу продукцію у офіційних дилерів, магазин бере на себе зобов’язання на визначений ним гарантійний термін (6міс, 1рік і т.д.) по заміні, обміну та повернення товарів і комплектуючих до них. Ми зі своєї сторони гарантуємо належну якість без дефектів і недоліків. У разі виявлення таких перед початком експлуатації, Диллер або Покупець має право на заміну. Якщо в момент пред’явлення вимоги необхідний для заміни товар відсутній, вона буде здійснена протягом того часу, який необхідний для його доставки з дня пред’явлення вимоги. Зауважуємо, що гарантія діє тільки при правильній установці та експлуатації. Правила та відповідність до підключення опалювальних приладів, Ви можете знайти в інструкції яка йде з кожною піччю, або на нашому сайті в розділі «Технічні Інструкції».
На що поширюється гарантія?
Гарантія поширюється на незйомні частини, тобто корпус не трісне при правильному монтажі приладу та при правильній початковій експлуатації (див. інструкцію )
На такі елементи як: ручка, скло, колосник, дефлектор, шухляда та всі інші зйомні частини гарантія не поширюється.
Замовлення та постачання запасних частин здійснюється в магазині, який офіційно реалізовує продукцію Plamen.
Маркування та коди деталей печей можна знайти в інструкції.
Звертаємо увагу: замовлені запчастини можуть бути не пофарбовані або іншого відтінку та без додаткових кріпильних засобів (шурупи, гайки, гвинти теж можуть не постачатися разом з запчастиною).
Обмін товару належної якості
Офіційний представник компанії Plamen гарантує можливість обміну товару, що не був у використанні, протягом 14 днів з моменту придбання за умови, що збережено упаковку і всі комплектуючі.
Якщо продукція виготовлялася під замовлення, або за індивідуальним дизайном, то вона не підлягає обміну або поверненню.
Обмін товару неналежної якості
Звертаємо вашу увагу:
Звертаємо увагу, що при отриманні товару в кур’єра або в пункті самовивозу, замовник повинен перевірити, чи немає механічних пошкоджень або інших видимих дефектів на товарі.
Якщо претензії відсутні, замовник підписує товарну накладну і здійснює оплату.
Після оформлення накладної та оплати покупцеві передається товар і пакет документів:
- при оплаті готівкою: чек, товарна накладна
- у разі безготівкової оплати: рахунок, товарна накладна
- гарантійний талон або паспорт
- Щоб здійснити заміну товару неналежної якості, покупець повинен самостійно отримати висновок сервісного центру протягом 14 днів з моменту купівлі товару.
- Ми не здійснюємо заміну товару за допомогою виїзду додому до покупця, а також не транспортуємо товар у пункти гарантійного обслуговування навіть у випадках, якщо спочатку товар було придбано з доставкою.
- Кошти за товар належної якості не підлягають поверненню, якщо минув строк повернення, встановлений законом.
Як оформити обмін або повернення?
Зв’яжіться з представником компанії Plamen за телефоном:
+38(050)862-00-01 +38(097)862-00-00(viber)
Ви повинні повідомити про наявність пошкоджень або дефекту. Можна надіслати додаткові фото. Представник компанії в найкоротші терміни знайде швидке і правильне рішення Вашої проблеми.
Для оформлення обміну/повернення грошових коштів покупцеві необхідно надати на адресу продавця такі документи:
- Заяву із зазначенням дефекту товару, дати купівлі. Для скорочення термінів розгляду заяви рекомендуємо чітко викласти свої вимоги (заміна товару або повернення грошових коштів). У разі заміни необхідно вказати марку і модель товару, на який ви хочете замінити товар, що не задовольняє вас.
- Копія товарного чека, гарантійний талон.
Повернення грошових коштів
Повернення грошових коштів можливе якщо:
- Ви придбали товар неналежної якості.
- У день звернення за обміном товару неналежної якості у продавця відсутній аналогічний товар для заміни.
- Ви отримали товар, який не замовляли, або який повністю не відповідає опису.
- Не минув установлений законом строк для повернення грошових коштів за товар.
Для оформлення повернення грошових коштів за товар неналежної якості, Вам необхідно надати продавцю наступний пакет документів:
- оригінал касового або товарного чеків.
- Паспорт
- Довіреність на отримання грошових коштів, засвідчена нотаріусом, якщо грошові кошти отримуватиме не сам заявник.
Повернення товару здійснюється через магазин за адресою: Закарпатська обл., м. Ужгород, перехрестя вулиць Об’їзна та О.Блистіва (Краснодонців).