Обмін, повернення, гарантія.

Обмен, возврат, гарантия \ Обмін, повернення, гарантія \ Exchange, refund, warranty

Гарантійні зобов’язання

Шановні клієнти,
Перш за все, ми хотіли б скористатися цією можливістю і подякувати вам за вибір нашого продукту. Придбана Вами піч є Вашою цінною власністю, тому ми просимо Вас приділити кілька хвилин і уважно ознайомитися з інструкцією та гарантією, яка дозволить максимально ефективно та довговічно користуватися виробом.

Придбавши нашу продукцію у офіційних дилерів, магазин бере на себе зобов’язання на визначений ним гарантійний термін (6міс, 1рік і т.д.) по заміні, обміну та повернення товарів і комплектуючих до них. Ми зі своєї сторони гарантуємо належну якість без дефектів і недоліків. У разі виявлення таких перед початком експлуатації, Диллер або Покупець має право на заміну. Якщо в момент пред’явлення вимоги необхідний для заміни товар відсутній, вона буде здійснена протягом того часу, який необхідний для його доставки з дня пред’явлення вимоги. Зауважуємо, що гарантія діє тільки при правильній установці та експлуатації. Правила та відповідність до підключення опалювальних приладів, Ви можете знайти в інструкції яка йде з кожною піччю, або на нашому сайті в розділі «Технічні Інструкції».

На що поширюється гарантія?
Гарантія поширюється на незйомні частини, тобто корпус не трісне при правильному монтажі приладу та при правильній початковій експлуатації (див. інструкцію )
На такі елементи як: ручка, скло, колосник, дефлектор, шухляда та всі інші зйомні частини гарантія не поширюється.

Замовлення та постачання запасних частин здійснюється в магазині, який офіційно реалізовує продукцію Plamen.
Маркування та коди деталей печей можна знайти в інструкції.
Звертаємо увагу: замовлені запчастини можуть бути не пофарбовані або іншого відтінку та без додаткових кріпильних засобів (шурупи, гайки, гвинти теж можуть не постачатися разом з запчастиною).

Обмін товару належної якості

Офіційний представник компанії Plamen гарантує можливість обміну товару, що не був у використанні, протягом 14 днів з моменту придбання за умови, що збережено упаковку і всі комплектуючі.

Якщо продукція виготовлялася під замовлення, або за індивідуальним дизайном, то вона не підлягає обміну або поверненню.

Обмін товару неналежної якості

Звертаємо вашу увагу:

Звертаємо увагу, що при отриманні товару в кур’єра або в пункті самовивозу, замовник повинен перевірити, чи немає механічних пошкоджень або інших видимих дефектів на товарі.

Якщо претензії відсутні, замовник підписує товарну накладну і здійснює оплату.

Після оформлення накладної та оплати покупцеві передається товар і пакет документів:

                                - при оплаті готівкою: чек, товарна накладна

                                - у разі безготівкової оплати: рахунок, товарна накладна

                                - гарантійний талон або паспорт 
  • Щоб здійснити заміну товару неналежної якості, покупець повинен самостійно отримати висновок сервісного центру протягом 14 днів з моменту купівлі товару.
  • Ми не здійснюємо заміну товару за допомогою виїзду додому до покупця, а також не транспортуємо товар у пункти гарантійного обслуговування навіть у випадках, якщо спочатку товар було придбано з доставкою.
  • Кошти за товар належної якості не підлягають поверненню, якщо минув строк повернення, встановлений законом.

Як оформити обмін або повернення?

Зв’яжіться з представником компанії Plamen за телефоном:

+38(050)862-00-01 +38(097)862-00-00(viber)

Ви повинні повідомити про наявність пошкоджень або дефекту. Можна надіслати додаткові фото. Представник компанії в найкоротші терміни знайде швидке і правильне рішення Вашої проблеми.

Для оформлення обміну/повернення грошових коштів покупцеві необхідно надати на адресу продавця такі документи:

  1. Заяву із зазначенням дефекту товару, дати купівлі. Для скорочення термінів розгляду заяви рекомендуємо чітко викласти свої вимоги (заміна товару або повернення грошових коштів). У разі заміни необхідно вказати марку і модель товару, на який ви хочете замінити товар, що не задовольняє вас.
  2. Копія товарного чека, гарантійний талон.

Повернення грошових коштів

Повернення грошових коштів можливе якщо:

  • Ви придбали товар неналежної якості.
  • У день звернення за обміном товару неналежної якості у продавця відсутній аналогічний товар для заміни.
  • Ви отримали товар, який не замовляли, або який повністю не відповідає опису.
  • Не минув установлений законом строк для повернення грошових коштів за товар.

Для оформлення повернення грошових коштів за товар неналежної якості, Вам необхідно надати продавцю наступний пакет документів:

  1. оригінал касового або товарного чеків.
  2. Паспорт
  3. Довіреність на отримання грошових коштів, засвідчена нотаріусом, якщо грошові кошти отримуватиме не сам заявник.

Повернення товару здійснюється через магазин за адресою: Закарпатська обл., м. Ужгород, перехрестя вулиць Об’їзна та О.Блистіва (Краснодонців).

error: Content is protected !!